ایستگاه زبان

آموزش زبان انگلیسی در 30 روز

آموزش زبان انگلیسی در 30 روز

آنچه در این مقاله می‌خوانید

یادگیری زبان انگلیسی امروزه اهمیت بسیاری در جهان دارد. این زبان به عنوان یک زبان جهانی شناخته می‌شود و در ارتباطات بین‌المللی، تجارت، تحصیل و کاربرد‌های فراوان دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بسیاری از افراد، یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما با برنامه‌ریزی مناسب و پیشرفت مداوم، این امر میسر خواهد شد.

در این مقاله، برنامه‌روزانه‌ای جامع برای یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ روز ارائه می‌شود که شما را از سطح مبتدی تا سطح حرفه‌ای همراهی می‌کند. این برنامه‌روزانه شامل تمرینات روزانه، منابع مفید، و راهکارهایی است که به شما اعتماد به‌نفس لازم برای مکالمه‌ی روان و قابل‌فهم در زبان انگلیسی می‌دهد. با ما همراه باشید…

برای یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی در ۳۰ روز ابتدا نکات زیر را با دقت مطالعه کنید و سعی کنید همه موارد را با دقت رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از این دوره فوق العاده بگیرید.

  1. برنامه‌ریزی: برای شروع یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ روز، برنامه‌ریزی موثر از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه‌ریزی باعث می‌شود هدف شما به وضوح تعیین شود و مسیر یادگیری خود را به بهترین شکل طی کنید. از هدف‌گذاری معقول و محقق‌پذیر استفاده کنید تا مشوق خود باقی بماند.
  2. محیط یادگیری: برای یادگیری زبان انگلیسی بهترین محیط را ایجاد کنید. سعی کنید محیط آرامی را برای یادگیری برای خود فراهم کنید و تمام اطراف خود را با زبان احاطه کنید. همچنین، با انجام مکالمات با دیگران در زبان انگلیسی، مهارت‌های گفتاری خود را بهبود بخشید.
  3. تمرین مداوم: کلید موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی، تمرین مداوم است. روزانه به مدت حداقل یک ساعت وقت بگذارید تا با زبان انگلیسی در تمام مهارت‌ها آشنا شوید. گوش دادن به فایل‌های صوتی، تمرین‌های گرامری، و تکرار جملات کلیدی می‌تواند به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک کند.
  4. تکنولوژی به عنوان یک همراه: استفاده از تکنولوژی می‌تواند یادگیری زبان انگلیسی را همراهی موثری کند. سعی کنید در این ۳۰ روز حتی زبان موبایل خودتان هم انگلیسی کنید. اپلیکیشن های دیکشنری و آموزش زبان در گوشی خود نصب کنید و استفاده کنید از این ابزارها بهره‌مند شوید و تجربه‌ی جدیدی از یادگیری زبان انگلیسی کسب کنید.
  5. حفظ لغات و اصطلاحات: یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های زبان انگلیسی، غنای واژگانی آن است. سعی کنید هر روز چند لغت جدید یاد بگیرید و از اصطلاحات رایج زبان انگلیسی استفاده کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا به مرور زمان، دایره‌ی لغاتی گسترده‌تری داشته باشید.
  6. انگیزه و پافشاری: در طول مسیر یادگیری، ممکن است انگیزه‌تان کاهش پیدا کند یا با موانعی مواجه شوید. در این لحظات، به یاد داشته باشید که چرا قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته‌اید و به خود پافشاری کنید تا از این مشکلات عبور کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید. خطا کردن در مکالمه کاملا طبیعی است و در شروع کار برای همه رخ می‌دهد. از اشتباهات خود یاد بگیرید و با اعتماد به نفس ادامه دهید. مطمئن باشید که اگر اشتباه نکنید یادنمی‌گیرید.

اهمیت تماشای فیلم‌های زبان اصلی

یکی از مهمترین کارهایی که باید در این چالش ۳۰ روزه یادگیری زبان انگلیسی انجام دهید تماشای روزانه فیلم و سریال‌های زبان اصلی است. شاید درک اهمیت این موضوع برای خیلی از زبان آموزان سخت باشد اما در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم تا متوجه اهمیت این تمرین شوید. البته انتخاب فیلم و یا سریال مناسب هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ما به شما سریال فرندز برای یادگیری زبان را پیشنهاد می‌دهیم که فوق‌العاده تاثیرگذار است.

  • فهم بهتر اصطلاحات و عبارات: استفاده از فیلم‌ها و سریال‌ها به شما اجازه می‌دهد تا با اصطلاحات، عبارات و ضرب‌المثل‌های روزمره زبان انگلیسی آشنا شوید. در این روش، شما با تماشای دیالوگ‌ها و بحث‌های کاراکترها در فیلم‌ها، با ترجمه همزمان، معانی و کاربردهای این اصطلاحات را یاد خواهید گرفت.
  • تقویت مهارت شنیداری: شنیدن فیلم‌ها و سریال‌ها باعث تقویت مهارت شنیداری شما می‌شود. این روش برای تمرین به‌صورت روزانه بسیار مؤثر است. با گوش دادن به گفتار اصلی بازیگران، تلفظ صحیح کلمات و جملات را یاد خواهید گرفت و تلفظ خود را بهبود خواهید بخشید.
  • افزایش دایره‌واژگان: فیلم‌ها و سریال‌ها دارای لغات گسترده‌ای هستند. با تماشای انواع فیلم‌ها از جمله درام، کمدی، علمی تخیلی و…، با لغات جدید و متنوعی آشنا می‌شوید که به افزایش دایره لغات شما کمک خواهد کرد.
  • تمرین گرامر و ساختار جملات: در فیلم‌ها و سریال‌ها، ساختار جملات زبان انگلیسی به خوبی قابل مشاهده است. با تمرین تماشای فیلم‌ها، گرامر زبان انگلیسی را در قالب‌های مختلف به کار گرفته خواهید دید که به مرور زمان باعث بهبود نحوه صحیح ساخت جملات شما می‌شود.
  • تقویت تلفظ صحیح: تلفظ و اهمیت آن در یادگیری زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است. با تماشای فیلم‌ها و تکرار دیالوگ‌ها، تلفظ صحیح کلمات را تمرین کنید و خود را به مرور زمان در این زمینه پیشرفته خواهید دید.
  • شناخت فرهنگ و جامعه انگلیسی‌زبان: فیلم‌ها و سریال‌ها نه‌تنها به شما زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند بلکه شما را با فرهنگ، جامعه و روش‌های زندگی مردم انگلیسی‌زبان نیز آشنا می‌کنند. این برداشت از زندگی و فرهنگ می‌تواند روش‌های متفاوتی برای برقراری ارتباط با مخاطبان انگلیسی‌زبان به شما یاد بدهد.
  • انگیزه‌بخش و سرگرم‌کننده: یادگیری زبان انگلیسی با تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها نه‌تنها کارآمد است بلکه انگیزه‌بخش و سرگرم‌کننده نیز می‌باشد. هیجان داستان‌ها و تجربه‌های کاراکترها، شما را ترغیب می‌کند تا ادامه دهید و با انگیزه به مسیر یادگیری خود ادامه دهید.

یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ روز نیازمند تمرین مداوم و روزانه است. در واقع، اهمیت تمرین در یادگیری در زمان کوتاه بسیار بالاست. شما باید روزانه زمانی معین برای تمرین زبان اختصاص دهید. انجام تمرین‌های گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن به شما کمک می‌کند تا همه مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید. همچنین، استفاده از منابع آموزشی متنوع مانند کتاب‌ها، ویدئوها، و پادکست‌ها به شما کمک می‌کند تا از روش‌های مختلف یادگیری بهره‌برده و پیشرفت کنید.

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز اول

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز دوم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز سوم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز چهارم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز پنجم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز ششم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز هفتم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز هشتم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز نهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز دهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز یازدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز دوازدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز سیزدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز چهاردهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز پانزدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز شانزدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز هفدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز هجدم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز نوزدهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیستم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و یکم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و دوم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و سوم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و چهارم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و پنجم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و ششم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و هفتم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و هشتم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و نهم

آموزش زبان انگلیسی در ۳۰ روز - روز بیست و سی‌ام

پرداخت اختیاری برای حمایت از اساتید

دوست عزیزم اگر دوره رایگان آموزش زبان انگلیسی برای شما مفید بود و دوست دارید به توسعه سایت و تولید دوره‌‌های رایگان دیگر کمک کنید می‌توانید با پرداختی دلخواه به هر مبلغی که در توان شما هست این مهم را انجام دهید. لطفا با استفاده از این فرم پرداخت هر مبلغی که دوست دارید را وارد کنید و از ما حمایت کنید.

به‌جای ناامید شدن از شکست‌ها، به عنوان یک فرصت برای یادگیری بیشتر نگاه کنید. شکست‌ها می‌توانند به شما بیاموزند و از اشتباهات گذشته‌تان یاد بگیرید تا در آینده بهتر عمل کنید. فقط کافیه ادامه بدید…

برای یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ روز چه کارهایی انجام بدیم؟

تعیین اهداف واضح

قبل از شروع به یادگیری زبان، مهم است اهداف واضحی را تعیین کنید. تعریف کنید که چه می‌خواهید با مهارت‌های مکالمه انگلیسی‌تان برسید. آیا می‌خواهید بتوانید مکالمات روزمره را انجام دهید، تلفظ خود را بهبود دهید یا به صورت روان به زبان انگلیسی صحبت کنید؟ تعیین اهداف واضح به شما در تمرین‌ها هدایت می‌کند.

ایجاد برنامه زبانی

پیوستگی کلید موفقیت در یادگیری زبان است. برنامه زبانی روزانه‌ای ایجاد کنید که به بهبود مهارت‌های مکالمه‌تان اختصاص داده شود. زمان‌های خاصی را برای تمرین در نظر بگیرید و به این برنامه پایبند باشید.

صحبت کردن با خودتان

صحبت کردن با خودتان به انگلیسی یک روش عالی برای تمرین مکالمه به تنهایی است. فعالیت‌های روزانه، افکار و احساسات خود را به صورت بلند بیان کنید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا با تشکیل جملات و استفاده از واژگان به مهارت‌های لازم برای مکالمه‌تان برسید.

سایه‌زنی

سایه‌زنی یک تکنیک است که در آن به گوش دادن به سخنرانی‌های زبان انگلیسی و تکرار آن‌ها به صورت هم‌زمان می‌پردازید. این روش به بهبود تلفظ، اکسانت و ریتم صحبت کردن کمک می‌کند.

ضبط صدا

ضبط صدای خود صحبت کردن به انگلیسی می‌تواند برای خودارزیابی مفید باشد. ضبط‌های خود را گوش کنید تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

پیوستن به گروه‌های انگلیسی زبان

شرکت در گروه‌های انگلیسی زبان در شبکه های اجتماعی فرصتی را برای تمرین مکالمه انگلیسی برای شما فراهم می‌کند. شما می توانید بدون ترس در جمع انگلیسی زبانان صحبت کنید و هر روز زبان انگلیسی خودتان را بهبود دهید.

تمرین کنید

تکلیف‌های زبانی چالش‌برانگیز که به بهبود تلفظ و لغات کمک می‌کنند را تمرین کنید. چندین بار آن‌ها را تکرار کنید و سعی کنید هر بار سریع‌تر صحبت کنید.

خواندن با بلند خوانی

خواندن با بلند خوانی از کتاب‌ها، مقالات یا روزنامه‌ها به تلفظ و روانی صحبت کردن کمک می‌کند. هنگام خواندن به تلفظ و استراحت‌های مناسب توجه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ روز ممکن است انگیزه‌بخش و چالش‌برانگیز باشد. با تعهد به برنامه‌روزانه‌ی ارائه شده و استفاده از ویدیوهای آموزشی این مقاله، شما می‌توانید در مدت ۳۰ روز به مهارت‌های زبانی قابل قبولی دست یابید. همچنین، مکالمه با انگلیسی زبان‌ها و تمرین مداوم نیز به پیشرفت‌های شما کمک خواهد کرد.

یادگیری گرامر برای مکالمه انگلیسی ضروری است؟

هرگاه افراد به یادگیری یک زبان جدید می‌پردازند، یکی از مسائلی که ممکن است با آن مواجه شوند، گرامر زبان مورد نظر است. افراد معمولاً از یادگیری گرامر هر زبانی به عنوان یک مهارت ضروری برای تسلط به زبان صحبت می‌کنند. اما آیا واقعاً یادگیری گرامر زبان ضروری است؟ آیا می‌توان زبان را بدون تمرکز بر گرامر فرا گرفت؟

به طور معمول، گرامر زبان، اصول و قواعدی است که تعیین می‌کنند چگونه کلمات و جملات را برای انتقال معنای صحیح به کار ببریم. یادگیری گرامر اساسی‌ترین مرحله در فرایند یادگیری هر زبانی است. این فرایند به فهم بهتر معانی و نحوه ساختاردهی زبان کمک می‌کند. یکی از مزایای یادگیری گرامر زبان، دقت بیشتر در انتقال مفاهیم است. وقتی که فرد گرامر را درک می‌کند، او قادر است بهترین کلمات و جملات را برای انتقال مفهوم استفاده کند.

یادگیری گرامر به فرد امکان می‌دهد تا متون را بهتر تحلیل کند. او می‌تواند به سادگی ساختار و قواعد موجود در متون را شناسایی کند که به ترجمه و درک بهتر آنها کمک می‌کند. یادگیری گرامر به افراد امکان می‌دهد تا به درستی زمان‌های مختلف زبان را استفاده کنند. به فرد اجازه می‌دهد که در مکالمات خود صحبت‌های دقیق‌تری انجام دهد و راجع به زمان‌های مختلف بهتر صحبت کند.

به طور کلی، یادگیری گرامر برای مکالمه زبان بهتر است و باعث دقت بیشتر در انتقال مفاهیم می‌شود. اما روش‌های جایگزین نیز برای یادگیری زبان بدون تمرکز بر گرامر وجود دارند که به افراد امکان می‌دهند با ساختارها و قواعد زبانی آشنا شوند. برای یادگیری مؤثر زبان، می‌توان ترکیبی از این روش‌ها را استفاده کرد و بر اساس نیازها و سطح زبانی فرد، بهترین روش را انتخاب کرد. جهت مشاوره می‌توانید با کارشناسان ایستگاه زبان ارتباط بگیرید.

برای مکالمات روزمره چه تعداد کلمه انگلیسی باید بلد باشیم؟

در حین یادگیری زبان انگلیسی، یکی از اهداف اصلی برای بهبود مهارت مکالمه، گسترش دایره واژگان است. اما سوال اصلی این است که برای داشتن مکالمات موثر در سطح متوسط زبان انگلیسی، به چه تعداد لغت باید به خوبی مسلط باشیم؟

بدون شک، دایره واژگان مناسب، یکی از اصلی‌ترین عوامل تأثیرگذار بر مهارت‌های مکالمه در هر زبانی محسوب می‌شود. داشتن تنوع و عمق در واژگان، به شما امکان می‌دهد تا افکار و احساسات خود را به بهترین شکل ممکن بیان کنید و در مکالمات تنوع داشته باشید. بر اساس تحقیقات و تجارب مختلف، برای داشتن مکالمات موثر در سطح متوسط زبان انگلیسی، به طور معمول نیاز به ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ لغت مختلف دارید. این تعداد از واژگان به شما امکان می‌دهد تا در موضوعات روزمره، تجربیات شخصی، علمی یا حتی فرهنگی به راحتی مکالمه کنید.

برای بهبود دایره واژگان خود بعد از گذراندن این ۳۰ جلسه آموزش رایگان بهتره از ۵۰۴ لغت ضروری انگلیسی استفاده کنید. در ادامه هم چند پیشنهاد و راهکار برای بهبود و گسترش دایره لغات به شما ارائه می‌دهیم.

  1. خواندن متون متنوع: خواندن مقالات، کتاب‌ها، رمان‌ها و حتی خبرنامه‌ها در زبان انگلیسی، به شما با تنوع واژگانی آشنا می‌کند و باعث افزایش دایره واژگان شما خواهد شد.
  2. استفاده از لایتنر: استفاده از برنامه‌های لایتنر برای یادگیری و تکرار معانی واژگان جدید، به شما کمک می‌کند تا به خاطر سپردن واژگان مختلف بپردازید.
  3. تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها: تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها در زبان انگلیسی، باعث آشنایی شما با لهجه‌ها، عبارات رایج و اصطلاحات متداول می‌شود.

یادگیری زبان انگلیسی در ۳۰ روز امکان پذیر است؟

آیا شما هم با ایده این که می‌توانید زبان انگلیسی را در مدت ۳۰ روز یاد بگیرید برخورده‌اید؟ آیا این امر واقعاً امکان‌پذیر است یا تنها یک ترفند تبلیغاتی است؟ یادگیری زبان مسئله‌ای پیچیده و چالش‌برانگیز است. هر زبانی ساختارها، قواعد گرامری، واژگان، و تلفظ‌های مختلفی دارد که برای یک فرد جدید و غیربومی این زبان، یادگیری آن در مدت زمان کوتاهی دشوار به نظر می‌رسد.

با وجود اینکه انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی شناخته می‌شود و در تجارت و ارتباطات جهانی کاربرد دارد، یادگیری آن نیز نیازمند تمرینات مکرر و زمان کافی است. بسیاری از دوره‌های آموزشی و تبلیغات ادعا می‌کنند که می‌توان در ۳۰ روز زبان انگلیسی را به‌طور کامل یاد گرفت. اما آیا به نظر خودتان این ادعاها واقعیت دارند یا تنها ابزاری برای جذب مشتری هستند؟

برخی افراد با استفاده از روش‌های شناخته‌شده و تمرینات منظم، ممکن است در مدت ۳۰ روز به دستاوردهای خوبی در یادگیری زبان انگلیسی برسند. اما به‌طور کلی، یادگیری یک زبان به این سرعت واقع‌گرایانه نیست. برای یادگیری هر زبانی، تعهد به تمرینات منظم و پیوسته بسیار اهمیت دارد. تمرکز بر مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن باعث پیشرفت سریع‌تر شما در یادگیری زبان می‌شود.

به طور خلاصه، یادگیری زبان انگلیسی در مدت ۳۰ روز امکان‌پذیر نیست مگر اینکه شما به تعهد و تمرینات فوق‌العاده‌ای پایبند باشید که آن هم فقط می توانید بخشی از انگلیسی را یادبگیرید نه همه آن را. یادگیری زبان یک فرآیند طولانی و پیچیده است که نیازمند صبر، انگیزه، و تمرکز است. ما هم در این آموزش و چالش ۳۰ روزه فقط نکات مهم مکالمه را برای شما آموزش دادیم که با تمرین و مداومت می توانید سطح خود را بالاتر ببرید.

آموزش زبان انگلیسی در سی روز

کارشناسان ارزیابی انگلیسی کمبریج تخمین می‌زنند که یک زبان‌آموز برای پیشرفت به سطح بعدی به ۲۰۰ ساعت مطالعه نیاز دارد. به عنوان یک بزرگسال، می‌توانید زبان را سریع‌تر یاد بگیرید. شما احتمالا از قبل پیشینه زبان دارید (مدرسه، دانشگاه، کلاس زبان، دوره‌های آنلاین)، در بزرگسالی انگیزه بیشتری وجود دارد، زیرا هدف خاصی وجود دارد، ما آماده هستیم که زمان بیشتری را به زبان انگلیسی در خارج از کلاس اختصاص دهیم.

با این حال، یک دوره آموزش زبان انگلیسی در سی روز خیلی کامل نیست. برای صحبت کردن به انگلیسی با اطمینان، باید دایره لغات شما حداقل سه هزار کلمه داشته باشد، قوانین اساسی گرامر را بدانید و همچنین هر چهار مهارت (خواندن، شنیدن، صحبت کردن، نوشتن) را به خوبی آموزش دیده باشید. برای یادگیری اصولی مکالمه زبان انگلیسی در مدت کوتاه توصیه می‌کنیم از آموزش مکالمه زبان انگلیسی به روش CLT استفاده کنید.

 

در دوره سی روزه چه چیزی خواهیم آموخت؟

۱. ابتدایی‌ترین و البته مهم‌ترین چیزها را در مورد انگلیسی یاد خواهید گرفت. ترتیب کلمات در جمله، شکل گیری جمع، اشکال فعل to be و موارد مهم دیگر. این همان چیزی است که ماه اول کلاس‌ها به آن اختصاص می‌یابد. پس از یک ماه مطالعه منظم، حتی می‌توانید یک مکالمه ساده به زبان انگلیسی داشته باشید. خود را معرفی کنید، بگویید اهل کجا هستید، چه کار می کنید و به چیزهایی علاقه دارید.

۲. اگر هر روز ۵ تا ۱۰ کلمه جدید یاد بگیرید می‌توانید به نتیجه مطلوب در یک ماه برسید. در این دوره سی روزه زبان انگلیسی سعی کردیم به طور صحیح و اصولی لغات را به شما بیاموزیم.

۳. در یک ماه تمرین منظم، کاملاً ممکن است که بر پنج زمان اصلی به خوبی تسلط داشته باشید. آنها برای توضیح  و مکالمه در تقریباً هر موقعیت کافی هستند. (حال ساده، حال استمراری، گذشته ساده، ماضی نقلی، آینده ساده).

۴. یک هدف مرتبط برای کسانی که هنوز نمی‌توانند تصمیم بگیرند که فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را به صورت زبان اصلی تماشا کنند. مهارت شنیداری یکی از سخت‌ترین مهارت‌ها در زبان انگلیسی است. بخش‌هایی از فیلم مورد علاقه خود را به زبان اصلی در طول یک ماه تجزیه و تحلیل کنید. به علاوه، چندین ساعت در هفته را به مطالعه مستقل اختصاص دهید.

۵. ما قول نمی دهیم که انگلیسی را روان صحبت کنید، اما قطعاً می‌توانید در عرض یک ماه بر ترس از صحبت کردن غلبه کنید. فقط جلسات را منظم و روزی یک درس مطالعه کنید. اگر صحبت کردن به انگلیسی همچنان دشوار است، کافی است یک فیلم را به صورت زبان اصلی تماشا کنید و سپس جملاتی که بازیگر بیان می‌کنه پشت سر آن تکرار کنید.

نکات مهم یادگیری زبان انگلیسی به تنهایی

یادگیری زبان در خانه امکانات و انعطاف را فراهم می‌کند. محیط یادگیری خود را طوری تنظیم کنید که به ترجیهات و سلیقه‌های شما نزدیک باشد، که این مسیر را برای شما راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. علاوه بر این، یادگیری به تنهایی مقایسه با محیط‌های کلاسیک کلاسی هزینه‌های کمتری را به همراه دارد. شروع یادگیری زبان انگلیسی به تنهایی در منزل، قابل دستیابی و مهیج است. با ترکیب تعهد، منابع مناسب و رویکرد ساختاری، می‌توانید به زبان تسلط پیدا کنید.

یادگیری زبان با چالش‌های خود همراه است. از ناامیدی‌ها یا لحظات دشوار نگران نباشید. پیوستگی و پایداری اهمیت دارند. اشتباهات را به عنوان بخشی از فرآیند یادگیری قبول کنید. در یادگیری زبان کلید موفقیت، پیوستگی است. برنامه روزانه‌ای را طراحی کنید که با تعهدات موجودتان سازگار باشد و به آن زمان تخصیص دهید تا به یادگیری زبان بپردازید. باید زمانی را پیدا کنید که برایتان مناسب باشد، ساعت صبح یا شب.

خود را در محیطی انگلیسی غرق کنید تا مهارت‌های خواندن و شنیداری خود را بهبود بخشید. با کتاب‌ها، پادکست‌ها، مقالات خبری و فیلم‌ها در انگلیسی شروع کنید. این تعامل با استفاده واقعی از زبان به فهمتان کمک خواهد کرد و واژگانتان را گسترش خواهد داد. برای بهبود مهارت‌های مکالمه خود، تمرین صحبت کردن و نوشتن را انجام دهید. با زبان آموزان و دوستان انگلیسی زبان در ارتباط باشید. نگه‌داشتن یک یادداشت‌کتاب زبانی هم می‌تواند به شما کمک کند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید و بر روند یادگیری خود تأمل کنید.

برنامه گام به گام یادگیری انگلیسی به تنهایی

هنگام شروع یادگیری زبان انگلیسی، بلافاصله خود را برای این واقعیت آماده کنید که باید به طور جدی اوقات فراغت خود را فدا کنید. برای به دست آوردن نتیجه، باید به طور منظم، حداقل ۳-۵ بار در هفته به مدت ۲ تا ۳ ساعت تمرین کنید. اگر هدف آموزش مکالمه انگلیسی در ۳۰ روز است، باید شدت و مدت مطالعه را افزایش داد.

  1. یک فضای انگلیسی برای خود ایجاد کنید. برای غرق شدن در یک محیط زبان جدید، باید فضایی را در اطراف خود ایجاد کنید که برای یادگیری مناسب باشد. گوش دادن هر روز به پادکست‌های انگلیسی، تماشای اخبار و ویدیوها به زبان انگلیسی را به عنوان یک قانون در نظر بگیرید. در یک کلام، خود را با انگلیسی احاطه کنید، این به شما کمک می‌کند تا به صدای زبان عادت کنید. غوطه‌ور شدن کامل در زبان مورد مطالعه تأثیر خوبی می‌دهد، به خصوص برای افرادی که در سطح ابتدایی انگلیسی صحبت می‌کنند.
  2. یک برنامه مطالعاتی بر اساس اهداف خاص خود ایجاد کنید. نظم و انضباط و سازماندهی به شما کمک می‌کند که یادگیری زبان انگلیسی را خودتان از ابتدا شروع کنید و به نتایج برسید. حرکت از ساده به پیچیده. اگر برای شروع همین ویدیوهای آموزشی در این صفحه را ببینید عالیه.
  3. قوانین خواندن را بیاموزید. قوانین زیادی در زبان انگلیسی وجود دارد و برای مبتدیان آسان نیست. بین املای کلمات و تلفظ آنها اختلاف زیادی وجود دارد، بنابراین باید صبور باشید. بدون دانستن قوانین خواندن، یادگیری بیشتر زبان انگلیسی غیرممکن است، بنابراین بهتر است یادگیری را با قوانین تلفظ صداها و خواندن کلمات شروع کنید.
  4. واژگان را مطالعه کنید. بسیاری از افرادی که بدون معلم شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند یک اشتباه رایج مرتکب می‌شوند: آنها شروع به یادگیری کلمات به ترتیب حروف الفبا از فرهنگ لغت می‌کنند. این روش اصلا سازنده نیست، زیرا همه محبوب‌ترین و ضروری‌ترین کلمات در مکالمه روزمره با حرف “A” شروع نمی‌شوند.
  5. یادگیری گرامر را به تدریج شروع کنید. بدون دانش گرامر حتما در سطوح بالاتر با مشکلاتی مواجه خواهید شد. کتاب گرامر انگلیسی به فارسی، برای این اهداف عالی است.
۵/۵ - (۱۴۶ امتیاز)
تعیین سطح زبان انگلیسی

 

دیدگاه‌ها (4)

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن فقط مخصوص خریداران محصول می باشد.

*
*

    مهسا مهمان بهمن 13, 1402 پاسخ

    سلام.من فبلم چهارم رو دیدم.تدریس شما خیلی خوبه.من چند ترم گلاس زبان میرفتم اما مدتهاست دیگه مبرم چون اصلا بدردنمیخوره و فقط ميخواد با فیلمهای شما ادامه بدم.باید انقدر هر تدريس رو تمرین کنم تا مسلط شم؟

    سعید مهمان آذر 23, 1402 پاسخ

    اول اینکه ممنون که رایگان این سی روز را در اختیار همه قرار دادید من روز دوم هستم ولی در همین دو روز پیشرفت خوبی کردم شما راه رو دادید الباقی راه با تکرار و مداومت در تمرین خود ما هستش خیلی ،خیلی ازتون باز ممنونم
    سعید از بروجرد

      مهسا مهمان بهمن 13, 1402 پاسخ

      سلام.موقت بخیر.میشه صوت ابن آموزشها را قرار بدبد که قابل دانلود باشه؟

    مرتضی مهمان شهریور 1, 1402 پاسخ

    عجب دوره خوبی بود مرسی که رایگان گذاشتید ممنون از شما
    فقط ایکاش جزوه هم داشت که بشه بعد از اینکه ویدیو را دیدیم مطالعه کنیم

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد